f fffffffff friki.cat
Aquest és un bloc friki
Kaellona Ska
Ahir al vespre, vam tornar de la Comunitat Valenciana.

Va ser un petit viatge amb els amics d'Es Reboster (http://esreboster.com). Els van convidar al Festival Kaellona Ska a Borriol (un poblet aprop de Castelló).

Per fer-ne una petita crònica, començaria pel vespre anterior... vam quedar a casa amb en Biel (el trombó d'Es Reboster), un altre Biel (l'ànima bessona del primer Biel) i dues amigues d'en Pereantoniet (saxo d'Es Reboster). Tots sis ens vam menjar una 'Tortilla de Mordor' (tortilla amb 'herba de la comarca'), va ser la tortilla més verda que ens haviem menjat mai i el resultat va ser l'esperat, ni vos podeu fer una idea de l'estat de... ejem... concentració... en que encara ens trobavem a la matinada següent (i això va durar fins després de dinar).

Bé, vam aixecar-nos, vam agafar taxi i cap al port. Allà vam esperar la resta de companys i cap a Dènia s'ha dit!

Després de vaaaries hoooores arribarem al port de Dènia (jo duia uns truis per la panxa que feien pardal :-p ). Allà vam dinar i vam anar a cercar els tres cotxes de lloguer per anar a Borriol.

Bla bla bla. Vàries hores. Bla bla bla.

I ja som a Borriol. La gent que ens esperava va ser encandadora des de el primer minut. Com que vam arribar devers les 12 de la nit i no haviem sopat, en uns minuts ens van oferir un lloc per sopar i ens van convidar del que tenien ells a casa (gràcies, gràcies, gràcies!!). Després ens vam anar a dormir a una sala que ens havien apreparat amb matalassos.

Al matí següent anarem a veure el local d'assaig del grup local Malagana (http://malagana.webcindario.com) i ferem quatre voltes pel poble. També ens van mostrar l'ateneu del poble d'una fundació anti bovina (molt bonic i equipat).

El dinar va anar a càrreg dels Borriolencs (ja he dit que es van portar MOLT BÉ amb nosaltres?). Ens van fer una paella sensacional!

Després de dinar vam veure una obra de teatre que havien preparat els nois del poble, era molt interessant i es veu que hi havien treballat durant moltes setmanes. Els va quedar molt bé, llàstima del vent que va molestar un poc amb el tema dels micros.

I tot ja estava apunt pel concert. Quan van arribar els components de Skalissai (un grup de Xaló, Alacant, que ja coneixiem de fa un any i mig) vam anar a fer un sopar-berenar-beures i a partir d'aquí ja queda poc que contar. Un concert genial, enhorabona als del grup local i, com no, a Skalissai (també al grup estrella de la nit 'Ki Sap'). (Els Dj's no els vaig veure, ja era massa tart).

Al matí següent vam agafar les maletes i cap a Dènia de nou. Però abans de partir ens vam trobar una grata sorpresa, una noia de poble ens havia vengut a despedir, ai les despedides, sempre són amargues...

Una vegada al cotxe vam aturar-nos a Castelló a deixar na Joana (més despedides...).

I llavors sí que ens dirigiem amb els tres cotxes cap a Dènia (ometré detalls sobre el que l'hi va passar al ca quan va impactar contra el paraxocs del primer dels tres cotxes). Amb unes hores de retrás vam arribar al nostre Destí, vam dinar i cap a l'Illa de nou.

Bé, m'ha quedat una crònica un poc llarga, això és més propi d'en Pereantoniet, que hi farem!
Enviat a les 23:54 10/4/2006 a la categoria Personal amb 2 comentaris.

Comentaris:

#1 moltes gracies per haver escrit aquesta historia ens ha agradat molt i sincerament no vam fer tanta cosa per vosaltres sino el que us mereixieu i ens agradaria que ens feren no? espere que us ho passareu bé i espere que ens tornem a vore.

p.d soc la noia del poble que va anar a acomiadar-vos

que vaja bé i gracies
Gravatar maite borriol a les 21:00 26/4/2006
#2 Ostres Maite!

M'acabes de destroçar :-)

No pensava que mai entràs nigú de Borriol per aquest raconet...

Una besada, guapa!!

Valid XHTML 1.0 Transitional

Valid CSS!

[Valid RSS]

Powered by FrikiBLOC. Els gràfics els ha fet en Peter, gràcies! Darrera actualització: 1:34 20/2/2018